Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11690/2870
Authors: | Jung, Hildegard Susana Correa, Fernanda da Silva |
Title: | Educação de turno integral: organização e desafios metodológicos. [capítulo de livro] |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Ed. Unilasalle |
Citation: | CORREA, F. S.; JUNG, H. S. Educação de turno integral: organização e desafios metodológicos. In: CASAGRANDE, C.; JUNG, H. S.; FOSSATI, P. (orgs.). Desafios e práticas docentes na contemporaneidade: as séries iniciais em foco. Canoas: Editora Unilasalle, 2019, v. 1, p. 271-280. Disponível em: https://repositorio.unilasalle.edu.br/bitstream/11690/1162/4/desafios_e_praticas_docentes.pdf. Acesso em: 11 maio 2022. |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro (Pedagogia) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
hsjung.pdf | Open Access | 286,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.