Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11690/2779
Authors: | Conte, Elaine Nunes, Elyse Cardozo |
Title: | As barreiras à ludicidade no ensino: perspectivas docentes [capítulo de livro] |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Ed. Unilasalle |
Citation: | NUNES, E.C.; CONTE, E. As barreiras à ludicidade no ensino: perspectivas docentes. In: CASAGRANDE, C. A.; JUNG, H. S.; FOSSATTI, P. (org.). Desafios e práticas docentes na contemporaneidade: as séries iniciais em foco. 1. ed.Canoas: Ed. Unilasalle, 2019. p. 177-192. Disponível em: https://repositorio.unilasalle.edu.br/handle/11690/1162. Acesso em: 29 abr. 2022 |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro (Pedagogia) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econte.pdf | Open Access | 269.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.