Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11690/2903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Jung, Hildegard Susana | - |
dc.contributor.author | Kolling, Viviane | - |
dc.contributor.author | Kolling, Liliane | - |
dc.contributor.author | Luconi, Letícia | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T22:48:52Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T22:48:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | LUCONI, L. et al. Avaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiência. In: CONGRESO INTERNACIONAL DE INVESTIGACIÓN EN GOBERNANZA UNIVERSITARIA, 7., 2019, Chillán, Chile. Anais [...]. Chillán, Chile: Editora de la Universidad del Bío-Bío, 2019. v. 1. p. 80-80. Disponível em: http://eq60.fdo-may.ubiobio.cl/cgobernanza/wp-content/uploads/2019/12/CIINGUN_v4.pdf. Acesso em: 12 maio 2022. | pt_BR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11690/2903 | - |
dc.language.iso | pt_BR | pt_BR |
dc.publisher | Editora de la Universidad del Bío-Bío | pt_BR |
dc.rights | Open Access | en_US |
dc.title | Avaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiência | pt_BR |
dc.type | Resumo | pt_BR |
Appears in Collections: | Apresentação em Eventos (Pedagogia) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
hsjung.pdf | Open Access | 152,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.