Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11690/2903
Authors: Jung, Hildegard Susana
Kolling, Viviane
Kolling, Liliane
Luconi, Letícia
Title: Avaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiência
Issue Date: 2019
Publisher: Editora de la Universidad del Bío-Bío
Citation: LUCONI, L. et al. Avaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiência. In: CONGRESO INTERNACIONAL DE INVESTIGACIÓN EN GOBERNANZA UNIVERSITARIA, 7., 2019, Chillán, Chile. Anais [...]. Chillán, Chile: Editora de la Universidad del Bío-Bío, 2019. v. 1. p. 80-80. Disponível em: http://eq60.fdo-may.ubiobio.cl/cgobernanza/wp-content/uploads/2019/12/CIINGUN_v4.pdf. Acesso em: 12 maio 2022.
Appears in Collections:Apresentação em Eventos (Pedagogia)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hsjung.pdfOpen Access152,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.