Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11690/2903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJung, Hildegard Susana-
dc.contributor.authorKolling, Viviane-
dc.contributor.authorKolling, Liliane-
dc.contributor.authorLuconi, Letícia-
dc.date.accessioned2022-05-18T22:48:52Z-
dc.date.available2022-05-18T22:48:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationLUCONI, L. et al. Avaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiência. In: CONGRESO INTERNACIONAL DE INVESTIGACIÓN EN GOBERNANZA UNIVERSITARIA, 7., 2019, Chillán, Chile. Anais [...]. Chillán, Chile: Editora de la Universidad del Bío-Bío, 2019. v. 1. p. 80-80. Disponível em: http://eq60.fdo-may.ubiobio.cl/cgobernanza/wp-content/uploads/2019/12/CIINGUN_v4.pdf. Acesso em: 12 maio 2022.pt_BR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11690/2903-
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.publisherEditora de la Universidad del Bío-Bíopt_BR
dc.rightsOpen Accessen_US
dc.titleAvaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiênciapt_BR
dc.typeResumopt_BR
Appears in Collections:Apresentação em Eventos (Pedagogia)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hsjung.pdfOpen Access152.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.