Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11690/2900
Authors: Jung, Hildegard Susana
Vaz, Douglas
Rosa, Lúcia Regina Lucas da
Carvalho, Henrique Jung de
Title: O laboratório de aprendizagem como facilitador de um currículo disruptivo
Issue Date: 2019
Publisher: Editora de la Universidad del Bío-Bío
Citation: JUNG, H. S. et al. O laboratório de aprendizagem como facilitador de um currículo disruptivo. In: CONGRESO INTERNACIONAL DE INVESTIGACIÓN EN GOBERNANZA UNIVERSITARIA, 7., 2019, Chillán, Chile. Anais [...]. Chillán, Chile: Editora de la Universidad del Bío-Bío, 2019. v. 1. p. 77-77. Disponível em: http://eq60.fdo-may.ubiobio.cl/cgobernanza/wp-content/uploads/2019/12/CIINGUN_v4.pdf. Acesso em: 12 maio 2022.
Appears in Collections:Apresentação em Eventos (Pedagogia)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hsjung.pdfOpen Access152,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.