Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11690/3144
Authors: Backes, Luciana
Santos, Edmea
Bassani, Patrícia Scherer
Title: Dossiê “Educação híbrida: contextos, aprendizagens, políticas e práticas de pesquisa e formação”.
Issue Date: 2020
Publisher: Editora Feevale
Citation: SANTOS, E. O.; BACKES, L.; BASSANI, P. B. S. Apresentação. In: Dossiê “Educação híbrida: contextos, aprendizagens, políticas e práticas de pesquisa e formação”. Revista Prâkis, v. 17, n. 2, mao./ago. 2020. Disponível em: https://periodicos.feevale.br/seer/index.php/revistapraksis/issue/view/143. Acesso em: 02 jun. 2022.
Appears in Collections:Artigo de Periódico (Pedagogia)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lbackes.pdfOpen Access46.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.