Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11690/3144
Authors: | Backes, Luciana Santos, Edmea Bassani, Patrícia Scherer |
Title: | Dossiê “Educação híbrida: contextos, aprendizagens, políticas e práticas de pesquisa e formação”. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Editora Feevale |
Citation: | SANTOS, E. O.; BACKES, L.; BASSANI, P. B. S. Apresentação. In: Dossiê “Educação híbrida: contextos, aprendizagens, políticas e práticas de pesquisa e formação”. Revista Prâkis, v. 17, n. 2, mao./ago. 2020. Disponível em: https://periodicos.feevale.br/seer/index.php/revistapraksis/issue/view/143. Acesso em: 02 jun. 2022. |
Appears in Collections: | Artigo de Periódico (Pedagogia) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lbackes.pdf | Open Access | 46,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.