Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11690/3692
Authors: | Silva, Lisiane Pelegrin da |
Title: | Atividades rítmicas e expressivas no processo de escolarização de crianças surdas em uma escola bilíngue |
Keywords: | Crianças;surdez;expressão corporal |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | SILVA, L. P.; GONÇALVES, P. S. Atividades rítmicas e expressivas no processo de escolarização de crianças surdas em uma escola bilíngue. In: SEFIC: SEMANA CIENTÍFICA DA UNILASALLE, 2021, Canoas, Rio Grande do Sul. Anais… Canoas, Rio Grande do Sul: Unilasalle, 2021, p. 203. Disponível em: http://hdl.handle.net/11690/3692. Acesso em: 16 nov. 2023. |
metadata.dc.contributor.advisor: | Gonçalves, Patrick da Silveira |
Appears in Collections: | Apresentação em Eventos (Educação Física) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pelegrin.pdf | Open Access | 27,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.