DSpace Repository
Dossiê “Educação híbrida: contextos, aprendizagens, políticas e práticas de pesquisa e formação”.
Login
English
português
DSpace Home
→
GRADUAÇÃO
→
Pedagogia
→
Artigo de Periódico (Pedagogia)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Dossiê “Educação híbrida: contextos, aprendizagens, políticas e práticas de pesquisa e formação”.
Backes, Luciana
;
Santos, Edmea
;
Bassani, Patrícia Scherer
URI:
http://hdl.handle.net/11690/3144
Date:
2020
Show full item record
Files in this item
Name:
lbackes.pdf
Size:
46.24Kb
Format:
PDF
Description:
Open Access
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Artigo de Periódico (Pedagogia)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register