Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11690/2770
Authors: | Conte, Elaine Kobol, Maria Edilene de Paula Habowski, Adilson Cristiano Pugens, Natália de Borba |
Title: | Leitura e Escrita na Educação: (re)pensando os alicerces do digital [capítulo de livro] |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Pimenta Cultural |
Citation: | CONTE, E.; KOBOLT, M. E. P. ; HABOWSKI, A. C.; PUGENS, N. B. Leitura e Escrita na Educação: (re)pensando os alicerces do digital. In: CONTE, E. (org.). Educação permanente e inclusão tecnológica. 1.ed. São Paulo: Pimenta Cultural, 2020. p. 80-111. Disponível em: https://www.pimentacultural.com/educacao-permanente. Acesso em: 29 abr. 2022. |
Appears in Collections: | Capítulo de Livro (Pedagogia) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econte.pdf | Open Access | 1,11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.